Friday, January 14, 2011

Look alegrinho

Esses dias estou bem gripada ...e pra alegrar resolvi dar um colorido no visual. : )
....Tenham um final de semana abencoado!!!


Happy outfit

I have been very sick with a cold....so I decided to add some color to make life more exciting. : )
...Have a blessed weekend!!


Foi assim que eu usei / This is how I wore


e era assim que eu gostaria de ter usado, acho liiindo meia com sandalia mais ainda nao tenho coragem de usar, talvez em outra ocasiao.

and this is how I wish I wore, I love socks with sandals but I still don't have courage to wear it, maybe in another occasion.







Blazer: H&M
Shirt/Camisa: Kohl's
Pants and socks/Calca e meia: Target
Shoes/Sandalia: Side Walk (SP)
Scarf: Jose Paulino (SP)
Flower/ Flor: Burlington Coat Factory
Necklace/Colar: from Hawaii
Uncle boots: Kohl's



No comments:

Post a Comment